hiljuti vaadatud
Üksusi pole

Turvaline makse ja tarne

  1. Makse

1.1. E-poes tehtud ostu eest tasub Klient täielikult (100%).

1.2. Maksekeskuse kaudu tehtud tehingud arvutatakse eurodes. Kliendi kontolt arvatakse ostusumma maha ka eurodes.

1.3. Tellimusi saab tasuda Luminor, Citadele, Coop, LHV, SEB ja SWED pangalinkide kaudu.

1.4. Maksmine toimub väljaspool veebipoodi, turvalises keskkonnas: makstes pangalingi kaudu vastava panga turvalises keskkonnas. Makse teeb kaardiomanik. Ettevõttel puudub juurdepääs Kliendi pangale ja krediitkaardiandmetele.

1.5. Pärast tellimuse vormistamist ja kauba eest tasumist saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus.

1.6. Kui Ostja valib makseviisi, on müüjal tellimuses esitatud teabe osas ebaselguse korral õigus Xmi.ee kaudu Ostjaga ühendust võtta tellimuses täpsustatud andmetel. Kauba kättetoimetamise arvestamine algab sel juhul ostjaga kontakti loomisest. Ostja tellimuse võib ilma ette teatamata tühistada, kui:

(a) Müüja ei saa Ostjaga ühendust võta 2 (kahe) tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist;

(b) Ostja ei edasta Müüjale nõutud teavet Müüja määratud tähtaja jooksul;

(c) Ostja ei anna Müüjale nõusolekut tema isikuandmete töötlemiseks.

1.7. Müüjal on õigus ostjat ette teatamata tühistada tema tellimus, kui ostja ei maksa kauba eest 3 (kolme) tööpäeva jooksul.

  1. Kohaletoimetamine

2.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolt arve tasumist) täidab Xmi.ee tellimuse ja edastab selle üleandmiseks logistikapartneritele.

2.2. Veebisaidil Xmi.ee näidatud tarneajad kehtivad arve tasumise hetkest.

2.3. Kiire tarne tagamiseks palume teil tellimuse vormistamisel olla tarneandmete sisestamisel ettevaatlik.

2.4. Kui tooted (kuid mitte pakend) on transpordi ajal kahjustatud, asendatakse need. Kui toodet ei saa asendada, pakume hüvitist kahjustatud kauba maksumuse eest.

2.5. Xmi.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui kaup toimetati logistikapartneritele õigeaegselt vastavalt Kliendi lubatud tarneajale, kuid kohaletoimetamine viibib asjaolude tõttu, mida Xmi.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

2.6. Tellimuse vormistamisel nõustub Ostja kauba täpse kohaletoimetamise koha märkimisega.

2.7. Kaupade vastuvõtu teenust Omniva, SmartPOSTi filiaalides ei osutata järgmistel juhtudel:

2.7.1. Kui tellitud kauba kogukaal on üle 20 (kahekümne) kg;

2.7.2. Kui Müüjalt tellitud kauba kogusuurus ei võimalda meil seda teenust osutada. Pakendi maksimaalne suurus: 60 x 36 x 60 cm.

2.8. Kauba kohaletoimetamine toimub peamiselt Eestis, kuid kokkuleppel saab kauba toimetada ka mõnda teise riiki.

2.9. Kaup antakse Kliendile kätte teenustena, mida pakuvad SmartPOST, Omniva. Lisaks on Kliendil võimalik kaup kätte saada otse Tallinnas Pae tn 21 asuvas kaupluses XMI. Klient tasub saatekulud. Postikulud sõltuvad sihtkohast: SmartPOSTi pakett 2,99 €, Omniva 3,50 € (NB! Postikulud võivad varieeruda sõltuvalt kauba füüsilisest suurusest). Kättetoimetamise maksumuse muutumisel teatatakse sellest Kliendile viivitamatult e-kirja või oleva telefoninumbri abil.

2.10. Ettevõte täidab tellimusi, s.t. toimetab tellimuse postkontorisse saatmiseks hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse väärtuse laekumist ettevõtte kontole. Kauba kohaletoimetamine Kliendile sõltub postiteenustest. Eeldatav saabumisaeg 1-3 tööpäeva. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 28 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel on veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

2.11. Toote kirjelduses näidatud tarneajad on esialgsed. Müüja tarnib kauba Ostjale, juhindudes tellimuse kinnituses märgitud ajast. Kaupade tarnetingimused ei kehti juhtudel, kui vajalikku kaupa pole Müüja laos saadaval ja Ostjat teavitatakse tellitud kauba puudusest.Neid reegleid kinnitades nõustub ostja, et erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine viibida ettenägematute asjaolude tõttu, mida Müüja ei saa kontrollida. Sel juhul kohustub müüja ostjaga viivitamatult ühendust võtma ja kokku leppima kauba tarnimise ajastuse ning muud tingimused. Kui müüja ei anna kaupa kaubale tellimuses määratud tähtaja jooksul ja pooled ei lepi kokku kauba tarnimiseks lisaperioodis, võib ostja tehingust keelduda.

2.12. Müüja vabastatakse vastutusest kauba tarnimise tingimuste rikkumise eest, kui kaupa ei edastata Ostjale või kui seda ei tarnita õigeaegselt müüjaga mitteseotud ja / või Müüjast sõltumatute kolmandate isikute süül või ostjast sõltuvate asjaolude tõttu.

2.13. Kui Klient märkis kättetoimetamisviisi valimisel märkuse „Tulen ise. Pae tn 21, Tallinn ”, tellitud kaubad tuleb kokku saada hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul pärast seda, kui müüja teatab Ostjale e-kirjaga, et kaupa saab kätte.

2.14. Kaupa saab vastu võtta vaid tellimuse esitanud isik või tellimuse vormistamise ajal märgitud isik. Kauba kättesaamisel on vaja teiega kaasas olla ja esitada XMI-i töötajale kehtiv dokument, mis kinnitab isikut.

Menüü

Sisene

Meeldinud esemete salvestamiseks looge tasuta konto.

Logi sisse